tisdag 17 mars 2009

Känn våren!...

Riktigt fin och skön dag att vara ledig på. Har varit vårvarmt ute och gått lite på stan. Snart kommer sommaren och den riktiga värmen, jag längtar! Kanske kan bli en tripp till Grebbestad i år igen? :) Jag och gumman vaknade upp och käkade lite frukost sedan gav vi oss av till gymmet där jag körde bröst och biceps & Elina körde ett skivstångspass. Vi var båda två helt slut tror jag, hehe! Passet gick sådär för min del, inte riktigt pigg kände jag, måste vara efter förra veckans slit. Gick upp tidigt varje dag och nu fick man sova ut.

Efter det så gick man på stan med christian och kikade lite, var även till proteinbutiken och köpte nya vitaminer. Sen blev det hem och kikade på en film, det blev Valkyria. En riktigt bra film tycker jag! Hade inte så höga förväntningar på den filmen, trodde inte att Tom Cruise skulle kunna göra en sådan film men tänk så fel jag hade. En riktigt bra film!

Kom hem från BJJ:n nyss, var grymt jobbigt pass idag. Inledde med att köra uppvärming och fys. Sen sparring med de grepp som vi lärt oss hittills och sedan fick vi lära oss nya benlås och armlås samt hur man kommer ur dom. Jag tycker att det bara blir mer och mer skoj detta!

Nu blir det sängen och kika lite på scrubs sen sova, Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar