torsdag 26 mars 2009

Längesen nu!

Ja, nu var det ett bra tag sedan man skrev här.. Har jobbat och slitit för det mesta men nu i helgen var jag ledig! Riktigt skönt.. Så i fredags blev det att åka till Sebbe & Jossan och gratulera jossan på hennes 20års dag.. Var riktigt trevligt att träffa alla, men sedan när alla skulle gå ut på krogen så vart det hemgång för min del. Hade ingen ork alls att gå ut kände jag. Jag laddade upp inför lördagen! :)

I lördags så blev det till att gratulera Elinas mamma som fyllde år. Det blev mat och prat en stund för att sedan åka till Nynäsgården och ha födelsedagspartaj där för Eklunds bror. Vi var ett bra gäng där som åt mat, lekte lekar och höll igång fram till 5 på morgonen. Hehe! Ingen som hade någon koll på klockan, men sen när jag och Eklund stod och tänkte på det och kollade så var hon 5.. :p Så då blev det Max och lite telefonsamtal som ingen av oss förstår oss på och sedan hemgång! Haha! En riktigt trevlig kväll..

Nu i veckan så har det blivit träning och några rundor på staden med lovely! Vi har även planerat lite semester. Vi ska åka till Gotland med familjen 1 vecka och till Cypern 1 vecka, det är klart. Sen får vi se om det blir några dagar i stugan och någon tur till Skara oså.. Vi får se vad vi har tid och råd med! :) Ser verkligen fram emot att åka till Gotland, ska bli riktigt skönt..


Men nu blir det lite Scrubs och sedan sängen! Upp i tid imorgon för morgonpromenad med min bejb och sedan blir det gymmet lite senare. Är ledig imorgon, sköönt! :)

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar