måndag 30 mars 2009

Maskerad & Jobb!

Helgen har varit fylld av roligheter! I fredags blev det bio med Eklund & Christian. Kvällen började med Vänner maraton hemma hos Eken. Satt och hade skoj och väntade på att en "kattmamma" skulle komma och prata med Eken då han har bestämt sig för att skaffa katt. :) Sen fick vi nån impuls att vi skulle på bio, så 10min innan filmen började så åkte vi in och stressa in oss i salongen precis när filmen började. Skapligt! Vi kikade på nya Watchmen, riktigt bra film men lite väl utdragen.. Filmen var nästan 3timmar lång, 2.45min! Men det känns som om den kunde ha varit högst 2. Men helt klart sevärd.

I lördags var det maskerad då Josefin fyllde hela 20år. Grattis igen Bodda! Var en riktigt rolig kväll, vi var runt 40pers som var där och ALLA var utklädda. Inte ofta det händer! Hehe.. Jag och min bejb var Tarzan & Jane, Emma var sjökvinna, Josefin var en tårta m.m.! :) SKickar ut bilder så ni får se! :) Åt tacos och snackade, sen blev det lite frågesport och sen så kom trubaduren in helt plötsligt och började lira. Så sjukt härlig stämning! Vi blev kvar tills 4 på morgonen ungefär, tror ingen av oss tänkte på klockan. Så vi gick till max och blev skapligt utpekade, hehe. Riktigt kul när det kommer in 2 grottmänniskor, 2 1700-tals människor och 2 pirater! Sen blev det hem och sova och vrida fram klockan så klockan var väl närmare 5-6 när vi somna. Sen upp och jobba kl.11 på morgonen efter, den kändes sådär! :p





Nu blir det lugnt, sitter och kikar på tv och inväntar min love som slutar jobbet kl. 00.00.. Kom Hem! :) Sen blir det att kika på Wipeout och sen sängen! Ska upp och träna med Christian imorgon, ska bli riktigt skoj. Köra slut på honom ska jag! ;) Bröst och Biceps som väntar! HÄRLIGT!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar