måndag 16 mars 2009

Ledig imorn! =)

Ska bli riktigt skönt att vara ledig imon efter en veckas jobb! :) Dagen börjar med att jag ska gå på arbetsintervju för Willys nya butik som öppnar snart. Håller tummarna för att kanske få ett Fast heltidsjobb! Skulle ju vara hur skönt som helst det, kunna köpa en lägenhet. Så vi får se hur det går, jag som inte tycker om intervjuer. Sitta och berömma sig själv och bara säga positiva saker, det är inte det lättaste precis. Men nyttigt är det!

Sen bär det av mot gymmet där bröst & biceps ska pumpas riktigt hårt, är riktigt laddad känner jag! Sen jag började med ju-jutsun så har det blivit mindre styrketräning vilket har resulterat i att jag är sjukt laddad till varje pass och kan köra stenhårt! :) Love it!
Måste köpa nya vitaminer så efter gymmet ska jag traska till Proteinbutiken och införskaffa det och kanske något mer, man vet ju aldrig vad man kan hitta.
På kvällen blir det ett härligt pass med BJJ:n! Riktigt kul ska det bli! :)

Men nu blir det soffan och tv:n och slappa efter dagens ju-jutsu pass i väntan på att min älskling ska komma hem från jobbet så vi kan kolla på Twilight eftersom det inte blev den igår. Elina ville se Beck så hon fick som hon ville! :P

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar