torsdag 12 februari 2009

Ett mycket speciellt datum...

Idag är det 4 år sedan jag och min underbara Elina blev ett par & imorgon 5 månader sedan vi blev förlovade! =) Detta firades med träning, bowling, mat & mys framför en film med lite godis..

Dagen började med att vi vaknade upp och vi gick till gymmet där vi körde axlar, triceps och mage. Elina har tjatat ungefär 2 månader att vi ska köra axlar för hon missar jämt när jag kör så igår körde vi! Gick riktigt bra och knäppte lite bilder som kommer upp! :p
Sedan gick vi till bowlinen där min bejb absolut sa att hon skulle spöa mig, vilket inte gick så bra! haha.. Kanske är liite bättre än dig på att kasta klot jag. ;) Bowla är något som alltid är lika skoj, funkar jämt om man vill ha något roligt att göra!

Vi hade sedan bestämt att vi skulle till helt enkelt och äta men när vi väl står utanför entrén så känner vi båda att det skulle vara huur gott som helst med Churt street, så vi gick dit istället! :)

Mätta och belåtna begav vi oss hemåt men stannade till för att köpa lite godis, som alltid går ner! :p När vi sen kom hem så kröp vi ner under täcket framför en riktigt bra film, (Seven Pounds) med Will Smith. Detta är hans senaste film som jag rekomenderar starkt! Jättebra film när man kommer in i den, lite seg start med helt klart värd att se på!



Jag Älskar dig Elina Johansson och kommer alltid att finnas vid din sida!
Vad vore jag utan dig?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar