fredag 13 februari 2009

Frukost!


Ledig idag vilket känns så skönt då jag ska jobba hela helgen.. Så nu har man smällt i sig lite frukost bestående av gröt med linfrön, ett ägg, protein och vitaminer! :)
Sitter och laddar inför dagens ben och magpass som jag är sjukt laddad inför! Finns det någonting som är så skönt än ett par slutkörda ben? hehe.. Passet ser ut såhär:
Benböj: 80x10 90x10 100x10
Benspark: 45x10 x3
Benpress 100x1 110x1 120x1
Liggande/Sittande Bencurl 40x10 x3

Crunches i maskin: 30xMaxreps x3
Lutande situps: Maxreps x3
Sidböjningar: 30x15 x3
Benlyft: Maxreps x3

Sen efter passet blir det hem och duscha & käka för att sen bege sig hem till päronen och hälsa på. Kanske blir en middag där? :p brukar alltid sluta så.. Tänk vad bra det är med föräldrar som alltid finns där vid ens sida!

Efter det så blir det att åka ut till Emil och gratta honom på sin 21års dag, Grattis på dig killen! Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på, själv så är jag sugen på en pokerkväll med grabbarna. Alltid lika skoj!

Imorgon är det alla hjärtans dag också, vilket jag får fira alldeles själv då min älskling har åkt iväg till Grebbestad för ungefär 1 timme sedan. Vi får se vad som händer då, men Emma känner alltid pepp så henne kan man alltid lita på! ;) haha.. Hon kommer hem från utlandet imorgon och kommer vara mer pepp än vanligt så det är bara att tagga!

Ha en bra dag nu alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar