onsdag 25 februari 2009

Skoter, Grillning & BJJ...

Igår så bar det av ut på sjön där det åktes en massa skoter och grillades. Var riktigt skoj! Underbar känsla att bara får komma bort från allt och bara köra på, ut över sjön för att sen hitta ett vindskydd och grilla. Så skönt. Hade dock ingen tur med vädret, var muligt och lite kyligt. Var borta ett bra tag sen blev det hemfärd och träning!




Träningspasset gick bra, körde rygg och mage. Hade bra pump och orkade köra lite tyngre än vanligt, SKÖNT! Så när man kom hem så var man riktigt mör i kroppen. Men det var även då jag kom på att första BJJ passet var samma kväll. Så det var bara att ladda om på nytt och skaffa sig krafter för att orka med 90min mera träning. Det var grymt roligt iaf! Något som jag rekomenderar för alla. Träning för hela kroppen, känner av träningsvärk på ställen jag inte känt det på förr. Inatt sov man som aldrig förr, Underbart!
Idag efter jobbet så var jag och gumman in på proteinbutikens nya butik här i stan och inhandlade lite protein och gainer. Känns bra att dom öppnat nästan vägg i vägg med oss, slipper man beställa från nätet. =) Mycket trevlig personal var det där! Toppenbutik där man kan handla för bra pris, få tips från kunnig och trevlig personal samt att dom finns nära till hands om något skulle ta slut helt plötsligt.

Nu blir det matlagning och uppladdning inför kvällens sparringpass på BJJ:n.
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar